Merhabalar, 2 haftadir online diyet yapiyorum. Diyetisyenim 3tur hemen hemen ayni beslenme listesini veriyor. Size danisacagim konu su; hedef kiloma muhtemelen 2 ayda ulasacagim ve bu ayin ucretini-200- lira odedim. Ama sonraki ayda da beslenme listemde cok buyuk degisiklikler olacagini sanmiyorum. Ayni liste icin bir 200 lira daha vermek de sacma geliyor. Ama emin de olamiyorum.
Siz online diyet yaptiniz mi ya da bir diyetisyenle yuz yuze gorustunuz mu?
Sizce 1 aydan sonraki surecte kendim mi devam etmeliyim?