Benim oğlumda doğduğunda hiç uyumadı birgün eşim tesadüf yüzüstü uyuttu ve deliksiz uyudu şaşırdık kaldık. 6-6,5 aylık olana kadar hep öyle uyudu. Şimdi ise yine sırt üstü uyumuyor yan uyuyor anlamadık gitti. Bırakın nasıl rahat uyuyorsa öyle uyusunlar. Kollarindan korkma ise bizim doktorumuz 4.ayin sonunda geçer demişti ve geçti. Kolu hareket edince uykuda kuru kuru bağırıyordu okuyorduk sonra sakinlesiyordu şimdi 9bucuk aylığız demem o ki sabredin geçiyor