Merhabalar. 2 ay 9 günlük kızımın neredeyse doğduğundan beri uyku problemi var. Sırt üstü yatırınca 5 dakika içerisinde kuş gibi kollarını çırparak düşüyormuş gibi sıçrıyor ve uyanıyor. Yüzüstü yatırdığımda genel olarak uyuyor. Yüzüstü uyumasında bir zarar var mıdır acaba? Ayaklarında ya da göğsünde olsun Başını sağa sola rahatlıkla döndürebiliyor. Var mı bebeği böyle olan?