Ayseeyk ben de tesadüf omzumda yatırırken farketmiştim böyle uyuyabildiğini. Ben sürekli kontrol ediyorum gece gündüz farketmiyor nefes konusunda yüzünü falan. Sadece hep böyle yatması göğsüne baskı kurar mı ya da ayakları dışa dönük olur mu endişem var. Çünkü karnı üst gövdesi yani yatırınca yayılıyor o bebeklerde normal mi bilmiyorum. Bir de ayakları biraz dışa dönük gibi görünce endişe ettim.