Rzlgln Geçsiniz , kişisel gelişiminiz açısından okuyun ki güzel bir bölüm 😊 Evladınıza daha güzel bir gelecek hazırlayabilmek , öğretmen olarak eğitimine katkı sunabilmek , kimseye ihtiyaç duymadan ihtiyaçların karşılayabilecek olmanın verdiği güven … Daha bir sürü şey sıralayabilirim. Ben de ikinci üniversite düşünüyorum şu anda ki çalışıyorum , kızım 14 ayını doldurdu .