Rzlgln ✋ çocuğum için kendi isteğimle ara verdim bu yıl sınava gircem istediğim iki bölüm var onlar olursa yeni bir üniteye başlıcam yoksa yarım bıraktığım mat öğretmenliğini tamamlicam. Niye kaldı diye dusunuyorsunuz ki insanlar çalışıyor gidiyor sizde okula gidiyorsunuz ne farkı var ki hatta üni de daha esnek en azından devamsızlık hakkı tatili daha çok