Rzlgln 18 yaşında evlendik ben okumak istiyordum dayın söz verdi evlendikten sonra okutcam okursun dedi demişti bana. Sonra evlendikten 2 çocuk yaptıktan sonra okumaya başlamış yengem, çocuklara dayım bakmış devlet okuyan annelere para yardımı da yapıyormuş o zamanlar. Öyle içerden okumuş daha okurken ara vermiş 1 tane daha çocuk yapmış. Doktor olduktan sonra 1 tane daha çocuk yapmış. Yani şimdi zaten jinekolog ve 4 çocuk annesi.