Zeyyy bizimki iki buçuk aylıkken çok yabancılıyordu hatta başka bi yere gidince ağlamasından dolayı eve geri geliyorduk. Biri bize gelsin biraz dinleneyim alsınlar sevsinler diye bakıyordum ama çığlık çığlığa ağlıyordu🤦♀️🤦♀️ Yinede pes etmedik sürekli bi yerlere gittik ağlasada başkalarının kucağına verdim şimdi yabancılama huyu bitti. İnan heves ettiğin gibi olmuyor böylesi daha iyi 😂 yabancılarken çok kötüydü benim için herkese gülsün boşver 😂