Zeyyy
Geçenlerde yine böyle bir post vardı orayadanyazdım neden bunu kötü biliş olarak görüyorsunuz ne güzel bebeğiniz sosyal bir bebek sürekli ağlasa tuvalete bile sokmasa sizi peşinizden ayrılmasa ne kadar zorlanırsınız bebeğimi sırf böyle olmasın diye bütün eş dost arkadaşlara alıştırdım haaa bide çalışıyorsanız dahada beter bir hal alır bırakın bebeğiniz diğer insanlarla etkileşim içinde olsun sizi tanımaz olurmu sadece artık etraf çok fazla dikkatlerini çekiyor ve merak ediyorlar sizd nacizane tavsiyem bunu kötü algılamayın