Ece06 tüm vaktimi bebişle geçiriyorum oyun oynuyorum falan zaten evde yalnızım acaba bağlanmada bi yanlışlık mı var onu merak ettim aslında biraz melankolik biri oldum ben durduk yere üzülür ağlarım bebeğim uyumaz kendimi tırmalarım 😄😑 ama bebeğime gülerim falan yanımdan hiç ayirmadim sadece 2 haftada bi memlekete gidince 2 saatliğine anneme birakiyorum