Aselmevailaysena kesinlikle benim aventle geçti ben bağıra ağlaya ayaklarımınyere vura vura emziriyodum ayy çok köttdü obzamanlar hatırlamak bile istemiyorum sezeryanımı unutturdu bana o kadar . Kesinlikle al kendine işkence etme. Emzirmeyi de bırakma sakın arada sağarak ver bebepine. Şimdi çok zevkli emzirmek bende diodum herkes gibi acısız emzirebilecekmitim die. 14 aylık oldu oğlum 5. Ay tamamen bitti yaralarım. Sonrası çok güzel. 🥰