Aselmevailaysena belki size saçma gelir ama ben ne kremlerden fayda gördüm ne yağdan. Ben sadece tereyağından eğer yapan varsa etrafında tuzsuz tereyağı al. Doğal. El yapımı. Sür. Bak gör nasıl geçecek. Herşey den betermiş o göğüs acısı. Resmen bebek sana muhtaç emzirmeden doymuyor bunu düşüne düşüne ağlaya ağlaya emziriyordum Allah razı olsun büyüklerimiz eski insanların bildikleri işe yarıyor derlerdi inanmazdım.. Şu tereyağı efsane işime yaramıştı. Hiç düşünmeden dene derim