EmelMina Aselmevailaysena Acil yarayı geçirmek için garmastan pomat (krem) alın Oldukça etkili bir kremdir. Akabinde imkanınız varsa gümüş kapak alın ve düzenli olarak onu kullanın.
Danyal21 Aselmevailaysena canim benim ablamda oyleydi kaniyordu artik en son sutunu gosusunun ucuna sürüp poşetle kapatiyordu her emzirmeden sonra göğsünü sütüyle islatip kapatiyordu posetle dene cok işine yarayacak bende oyle yaptim cok şükür hic yara olmadi
Bircicekbirbocekannesi Aselmevailaysena ben aventin göğüs kalkanını ve sudocrem kullandım. Emzirdikten sonra sütümü surup kurumasını bekliyordum sonra sudocrem sürüp bi sure daha açık bırakıp delikli olan kalkani takıp kapatiyordum. Camadirla temas etmediği için hemen geciriyor. Ama aventin kalkanı pahalı dersen yada bekleyemem gelmesini detsen aktardan balmumu al erit gümüş göğüs kalkanı buyuklugunde biraz cukur bi kaba dök meme ucundan hafif buyuk bir cisim koy ortasina o sekilde dondur. Yani kendin bi kalkan yap. Bal mumu da cok guzel iyilestiriyor tavsiye ederim canım. https://urun.n11.com/gogus-pedleri-koruyucular/philips-avent-2-adet-gogus-kalkani-scf15702-P415035180
Bircicekbirbocekannesi Aselmevailaysena bir bayanda sey yazmıştı bildigimiz streç film varya her emzirmeden sonra gogus ucunu onunla sarıyormuş hemen geçmiş. Bana çok dua edersiniz diyordu. Simdilik en basiti bu bi dene istetsen. Sütünü sürüp streç film ile kapat bakalım. Inşallah cabucak geçer.
Aselmevailaysena Bircicekbirbocekannesi gece bende krem sürdüm süt sürdüm buzluk posetiyle kapattim ama bakalım insallah fayda eder
Mirayimran Aselmevailaysena tahinin üzerine çıkan yağı sürdüm tek gecede geçirdi mucize bişey yağı sürüp masaj yaptım pamukla kapattım hepsi bu kadar
Eylulunannesi18 Aselmevailaysena senden ricam karabas otunu dene sicak suya koy 5-7 tane demlensn sil gogsunu bdaha asla olmcak guven bna
Aselmevailaysena Miray0331 ah inşallah 2.anneliğim ama ilkinde olmamıştı damakları çok sert emdikce yakıyor
Miray0331 Aselmevailaysena acaba dil veya dudak bağımı varki yanlış emzirme ve dil dudak bagıda yara yapıyor diye okumuştum yanlış hatırlamıyosam o berbat acılı günlerde 🤦🏼♀️
Aselmevailaysena Seferdeniz bir anda oldu bebegimde hafiften pamukcuk gibi bisey olmaya başladı tulbentle aldim agzindakileri sonra bianda gogsum yanmaya başladı bi baktim yara olmus ilk alt kısımlariydi sonra göğüs ucuyla emzirdikce ucuda yarıldı
Baturummm Aselmevailaysena canım ben yara olunca wee baby nin silikon ucunu kullandım 10 lira gibi bişeydi fiyatı iyileşti ve bebeğim memeden de soğumadı emdi sonrasında. Bide memeni açık bırak hep hava alsın geçmiş olsunn
YHurcan Aselmevailaysena Ayva cekirdegi cok iyi geliyor onu az bi suya isliyosun jel oluyor onu suruyosun ben onunla iyilestirebildim
Pineapple Aselmevailaysena her emzirmeden sonra kendi sütünüzle silin göğsünüzü sonra da karbonatlı su ile silin düzelecektir inşallah geçmiş olsun ..
HeyArnold Aselmevailaysena birkaç gün sagip versen daha iyi olabilir ben yapmak durumunda kalmıştım. Tahin üzerinde olan yağ cok işe yarıyor diye duymuştum
Deletedmom276 Aselmevailaysena tahin sürmeyi denediniz mi? Bir postta okumuştum çok iyi geldiğini yazmışlardı meme yaralarına. Çok geçmiş olsun. Biberon meme reddi yapabiliyor bazı Bebeklerde.
02022020 Aselmevailaysena evicap e vitamini iyi geliyor biberon yerine kaşıkla yada damlalıkla denesen biberona alışmasın emzirirken siyah kısmının hepsini emzirmeye çalış yanlış emzirmedende yara olabiliyor
ikiz-annesii Aselmevailaysena fito krem var deneyebilirsin çok kısa sürede sonuç alırsın. Fiyatı da çok uygun. Geçmiş olsun😔