Nergsss Boşuna uğraşmayın kızlar yürüyünce emekleyince bütün kilolar püffff uçar hele ki diş zamanı 😂😂😂😂benimki iki kilo verdi diş zamanı ve emekleyince sağlıklı olsunlarda
Aslanimveannesi Selimveasel benim. Oglumla ayni 4 aylik 6.600 bende bu ay az almis diye cok uzuldum iyimi acaba bu ay 600 gr almis
Acemiannecik Aslanimveannesi evet kilo mevzu varken bende cok merak ediyorum benim kızımda 4.ay dahil surekli her ay 300 gram aliyor endise ediyorum
Selimveasel Aslanimveannesi 500gr üstü kilo almasini bekliyorlar zaten gittikce kilo alımı düser ıyi almis yine bebeğiniz bizim kilo alma sorunumuz var genel olarak doğum kilowuna göre yavas ilerliyor
Solocann12345 imgesi evet biraz fazla ama bunun diş dönemi emekleme dönemi var ve bu dönemlerde kilo kaybı çok oluyor o yüzden kafanıza takmayın bence 🐣
berkayy 06ruzgar 3 ay 19 günlük 5900 sadece anne sütü alıyor oğlum.. Şimdi yorumları okudum da zayıf gibi geldi oğlum halbuki doktor normal dedi..
EzoAlvina Saraa teşekkür ederim öncelikle. Peki ne zaman mama vermeye başladınız 600 gr kilodan sonra mı ? Benim şimdilik anne sütü sadece. Tabii sağlıklı olması önemli ama açıkçası insan istiyor böyle biraz kilosu olsun 😂
Crn21 Benimkiler ikiz 32 haftalık dogdular 2 kilo dogdular suan 5 aylıklar biri 7200 kızımda 6800 civarı bana az geliyo kiloları 😔😔 ama cok sükür saglıklılar ❤️
Defnemm22 06ruzgar ilgilenmemek değil aslında benim kızım zayıf ve ben burda kilolu bebekler görünce üzülüyorum mesela oyüzden keşke anneler bebeklerin kilolarını söylemese
Neslihanbew Minnakprensannesi bu ay tamamen mama ya döndük malesef sütüm kesildi bizde 3430 doğmuştuk ama nerdeyse 3 kiloya kadar düştğk ödem gitti ama sonrasında güzel topladık en son 850 gram aldı şuan 3 ay 17 günlük kaç oldu bilmiyorum
Karadenizlii EzoAlvina canım benim kızım da 2 aydır 600 er gram alıyo bana az geldiğini söylüyorum her seferinde sağlık ocağında ki ebe yeterli gayet iyi almış diyo sana neden öyle dediler ki yada bizimkilerinde mi demesi lâzımdı 🤔
EzoAlvina Karadenizlii of İnan bilmiyorum sık emziriyorum diye kızdı adam 3 saatte bir dedi. Boyu da 58 santimden 61 santime gelmiş 3 cm uzamış yani yarama sütüm boy uzamaz bilmiyorum valla çok kafam karıştı