Hiçbirinizin bebeği zayıf, eksik beslenmiş, kısa boylu, anormal seviyede değil 🌼 burada 7 aylık bebek ile 14-15 aylık bebeğin kilosu aynı diye biri çok sağlıklı şişman diğeri sağlıksız zayıf diye birşey yok. Böyle postlar ister istemez insana ayy benim bebeğim zayıf/şişman düşüncesi oluşturuyor maalesef. Her bebek kendi kilosunda güzel tatlı ve sağlıklıdır ❤️