gvnkbr Dilarayy gün içinde 10damla 3defa sap veriyodum yatmadan öncede bio veriyodum gece rahat uyuyodu
Nur_deniz gvnkbr sap simplexe dün başladık. İki kere 8er damla verdim. Geceden beri aralıksız uyuyor. Emmeyi çok sever normelde sürekli emmek ister ama gece zor emdirdim her seferinde ancak 10 dk emdi. İlacın yan etkisi oluyor mudur bu kadar uykuya alışkın değiliz
kardelen00 kizim 15 gunlukten sonra gaz sancilari basladi biogaia ve sab simplex birliktrle kullandim biraz rahatlatti ama asla tam olarak gecirmiyor. ne kullanirsan kullan malesef 3 aya kadar cekiyorsun gazi. aglamalar krizler gecirdik kucakta saatlerce gezerdim. kizim 3 aylik oldu damlalari hala kullaniyorum gazi tamamen bitmedi ama kendiliginden cikariyor artik en azindan. bunun ilaci malesef zaman ve sabir canim. dayanacaksin azcik. inan geciyor. birde sab simplex kucuk gazlari hirlestirip buyuk bir gaz haline getiriyor ciksrmasi daha kolay oluyor tek basina damla yeterli degil yoturube ayse oner gaz masaji yaz ve izle ve uygula zamanla ezberlersin hareketleri zaten 8 kere ust uste pirt yaptigini bilirim bu masajla . ayaklarini sicak tut ve masaj yap. bol bol sabir diliyorum gececek zamanla :)
Dilarayy kardelen00 çok teşekkür ederim canım güzel dileğin içinn 🤗 sap kullandıgımdan beri çok daha büyük gaz çıkarıyor demek o yüzde ama büyük şekilde çıkarmasıda uykudan uyandırıyo sancılandırıyo ona çözüm yok sanırım tek çarem Biogaia kaldıı oda olmazsa böyle devaö edeceğim ne kadar zaman sürerse huzursuzluktan süreklide emiyo daha gazını çıkarmadan yeni gaz ekliyo herkez mama dene akşamları diyo iyice kafam karıştıı belki aç kalıyodur ondan uyuyamıyodur diyolar
kardelen00 Dilarayy kesinlikle dinleme kimseyi.ben bebegimin 1.ayindan beri meme mama seklinde gidiyordum dr tavsiyesiyle. 3.ayda sutum tamamen bitti. yani bolca mama yiyor kizim ama gazi yine var. hatta mama daha cok gaz yapiyor. dr tavsiye etmeden kesinlikle mama verme eger aaylik kilosu yerindeyse sutunu vermeye devam et. kimseyi dinleme sen. bir cok anne ayni seyi yasiyoruz yasadik sabirla gececek canim benim kuzunu anne sutunden mahrum birakma sakin. bende cok isterdim anne sutu verebilmek
Burcumiray34 Dilarayy biz sab simplex de başta kullandık ama sonra hiç gerek kalmadı tek biogaia kullandık ve onuda bırakmak zorunda kaldık alerjik bebek olduğu için doktor bırak dedi şimdi 1 hafta sonra 8 olucaz herşey normale döndü alerji hariç 😏
Seramsera Dilarayy 2 buçuk oldu bugün kaçkere dr götürdüm röntgen çektirdi hepsi gazdı kaka tahlili yaptırdı birşey çıkmadı süt alerjisi dedi diyete girdim fayda etmedi ama çok şükür biogaia işe yaradı hergün tavsiye edene dua ediyorum
Deletedmom99 Dilarayy biogaia gaz damlasi degil takviye. Gaz damlasi olarak biz mommy bliss original gripe water kullaniyoruz 10 dk icinde patir patir cikariyo ne varsa sonra uykuya geciyor 😄
masterchefiniz Dilarayy bizde aynıyiz desem bence 2. Ayda bütün çocuklar böyle. Uyudu sanıyorum 15 dk sürmüyor..ya etrafı izliyor ya ağlıyor. Çok yorulmaya basladim iyice
Ayse2019 Dilarayy Doktorun önerisiyle ilk üç ay sap simplex günde 5′er damladan 4 defa + biogaia günde 1 kez 5 damla olarak kızıma veriyordum. Bir süre sonra gaz ilacını azaltmaya başladım. Şuan 6. ayımızdayız. Biogaia probiyotik olduğu için doktora sorarak ishal veya tuvaletini yapamama gibi durumlarda hala kullandığım zamanlar oluyor.
gvnkbr Nur_deniz ilacın yan etkisi yok denecek kadar az tabi bir dr kadar içeriğini bilemem ama gazını çıkarttığı için rahat uyuyodur sarılık ihtimali yoksa uyandırma uyusun acıkınca uyanır zaten alışkanlık edindirme derim naçizane 👐
BuseCan Dilarayy direk al kullan canım çok faydasını görürsün biz iki damlayı 3.5 aylıkken bıraktık 🙏🏻
EDT defnesmomm Biogiayı dolaptamı oda sıcaklığında mı sakladınız acaba birde günde kaç damla olarak verdiniz
defnesmomm EDT oda sıcaklığında sakladım, kullanmadan önce çalkalamanız gerekiyor, 5 damla veriliyor günde 1 kez. Sabah saatlerinde vermenizi tavsiye ederim, akşam verirseniz gece uykusu esnasında kaka yapmak için uyanabilir bebeğiniz.
tombikannesi Dilarayy bana sap simplex çok yaramamıştı ama benim beneğim felaket bi bebekti yani şu an farklı bi ilaç kullanıyoruz ama oğlum bazen acilde lavman oluyordu bizimki o derece bilgim yok üstte kalsın canım rabbim yardımcın olsun çok zor gaz meselesi 🤲🏻
EDT defnesmomm Teşekkürler bende oda sıcaklığında saklıyorum ama çoğu arkadaşımız dolapda saklıyor kafam karıştı benimde
Busraa15 EDT ben oda sıcaklığında sakladım zaten alırken buzla birlikte veriyorlar açana kadar dolapta saklayın sonra koymanıza gerek yok bir ay içinde bitirin demişlerdi eczacımız ki zaten tam bir ay gitmedi 20 gün falan gidiyordu günde 5 damla olunca hem dolapta soğuk soğuk vermek istemedim ben
defnesmomm EDT havalar ısındı, dolaba koyun isterseniz. Ben kışın kullandım kızımda. Ev serindi. O sebeple buzdolabına koymadım.
Ozgeackgz-0 Dilarayy Biogaia kullandık iyi geldi gaz va kaka sorunu olmadı. Sımplx bir abla önerdi çok iyi demişti ama kullanmadım