EDT ben oda sıcaklığında sakladım zaten alırken buzla birlikte veriyorlar açana kadar dolapta saklayın sonra koymanıza gerek yok bir ay içinde bitirin demişlerdi eczacımız ki zaten tam bir ay gitmedi 20 gün falan gidiyordu günde 5 damla olunca hem dolapta soğuk soğuk vermek istemedim ben