Kızlar çok fazla gaz sorunumuz var bebeğimin emerkende emdikten sonrada karnından gurul gurul sesler geliyo bir türlü gazını alttan gazını çıkaramıyoruz. Sap simplex ve nur harvesy kullandım pek bişey değişmedi. Biogaia önerenleri gördüm sap simplex ile birlikte Biogaia kullanan varmıı denesem veya önerisi olan bebeğim uykudan aglayarak uyanıyo önerilerinizi bekliyorum