Mucizemm1 ben de ağlama krizlerine giriyorum iki gündür evde sürekli birileri olsun istiyorum, sanki yanlız kalınca bakamayacakmışım gibi, 17 günlük benim bebeğim de, inş atlatırız bi an önce lohısalık psikolojisi sanırım, bi de ortam çok kötü, çıkıp bi hava alma dolaşma şansımız da yok😔