Zeyzey2616 tazyik (memede tazyik sorunu olabilir) netten araştırabilirsiniz nasıl çözümlemeniz gerektiği konusunu. Bizim de ilk üç ay memeler terbiye olana kadar tazyik sorunu vardı, bir de bilinçsizce göğüs kalkanı kullanmıştım 2,5 ay. O da sağım görevi gördüğünden tazyik oluyormuş sonradan öğrendim ve kalkan kullanmayı bıraktım.