HappyKids Çook güzel bir yazı olmuş öncelikle. 🥰
Hastanede ve eve çıktığımızda bool bool ten tene temas halindeydik. Sürekli sarıldım, şarkılar söyledim, her yaptığımı anlattım, muhabbet ettim, dans ettik, kitap&masal okudum… Şimdi 8 aylık minik kızım. Hala muhabbet etmeyi sever, ilgi delisidir. 🥰 Sanırım onun bana bağlılığından çok ben ona bağlıyım. İyi ki var , iyi ki varız!🥰🌸