Singlemom askbocusum_1 duyduğumdan beri boğazımdaki düğüm geçmiyo Allahım kimseye yaşatmasın.her gece dua ederim Allahım hiç bi bebeğe çocuğa zarar gelmesin benimkine de diye.çok zor herşeyden o kadar korkuyorum ki aklımdan gitmiyo ona bişey korkusu Allah sabırların en büyüğünü versin🙏😢😢
Dykdyk Evlat acısı ölümün yarısıdır demiş eksiler… Rabbim kimseye evlat acısı vermesin. Ebru Şallıya ve evladına toprağa veren bütün annelere Rabbim sabır, dayanma gücü versin🤲
Alenur46 askbocusum_1 Bende aynıyım. Kendimi hiç düşünüyorum kendim için yaşamıyorum sanki varsa yoksa herşeyim kızım Öykü’m. Rabbim kimseye yasatmasin acısını.
Mhtpsrkn askbocusum_1 çok zor Allah düşmanımın bile başına vermesin böyle acılı bi olayı Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın anne olunca,bir evladın olunca her şeye başka pencereden bakıyormuş insa. bambaşka bişeyMiş evlat😔Sabır diliyorum Ebru Şallıya ve tüm aileye🙏🏻
Z-uma askbocusum_1 zenginlerin başına gelmez onlar mutlaka bir çaresini bularlar diyordum ki haberi duyunca yanıldığımı anladım allah kimseye evlat acısı vermesin evlat hasreti vermesin çok zor gerçekten 😔
saripapatyam2 askbocusum_1 evet bende duyunca içime bişey oturdu çok kötü oldum. Dünyanın en büyük imtihanı rabbim dayanma gücü versin ve hiç bir anne evlat acısı yaşamasın inşallah😢🤲🤲🤲🤲🤲
Heisenberg askbocusum_1 Allah’ım düşmanımın başına bile böyle dert vermesin. Çok acı… Haberi ilk gördüğümde inanmak istemedim boğazım düğümlendi. Allah yardımcısı olsun çok zor🥺
ArjininAnnesi VERA19 tam tamına öyleyim bende endişe ediyorum korkuyorum duygusalım… Herşeyden nem kapıyorum ödüm kopuyor 🙄😢 Ebru Şallıya sabır diliyorum anlatılmaz bir acı 😢
Deletedmom133 askbocusum_1 tabiki yoksa neden üzülelim sevmiyorum yalan yok ama birileri boze küçücük beyniyle laf sokma assagida oku bak
Esra7890 askbocusum_1 Allah’ım yardım sabır versin Allahım kimsenin kucağını boş bırakmasın evladıyla sınamasın 🤲🏻😞😞😞