Badevehande
Siz ne iğrenç kötü kalpli bi insansınız ya.
Kadın ne halt etmiş olursa olsun, yaptıkları doğru demiyorum ama yaptıkları oğlundan çıkıyor der gibi konuşmak nedir allah aşkına ya. Sizin inandığınız sistem böyle mi işliyor? Ben kötü bir şey yapınca bu bana evlat acısı olarak mı dönüyor?
Bakın Ebru Şallı olarak söylemiyorum, bir ANNE, evladını kaybetmiş ve siz onun hakkında arsız terbiyesiz bir kadındı diyorsunuz. Farkındamısınız şu an konu onun kim olduğu değil, bir annenin evladının kötü bir hastalığa yenik düşüp sadece 8 yaşında hayatını kaybetmesi. Gerçekten siz sabır dilemeyin, üzülmeyin de. Çünkü hakikaten kötü kalplisiniz, siz farkında bile değilsiniz içinizin kötülüğünün.