Seyma06 sosyal ortamı kesinlikle yok sadece markete gidersin hastanede kadın dogum doktoru bile yok cocuk doktoru VS. Başka doktorlar hocborsey bulmuyor lar ilgi felan yok hastaya karşı biz divrigi deyiz merkeze 2-2.5 saat uzak kışın gitmen imkansız kar kapatıyor yolu şuan eşim salgın dan dolayı 3 gün evde 1 gün mesai ama normalde yazları 1 hafta karakola gıduyor lar bır hafta burdalar onda da mesai de oluyor lar sadece lojmanı güzel