Acemianne-95 Benim eşim elâzığ ın dağ karakolun da görev yapıyor. Evine her akşam gelemiyo. Hafta da bir, 10 günde bir geliyo. Elâzığ a deprem olduğunda 9 aylık hamileydim eşim yanımda yoktu. İletişimimiz kesilmişti konuşamamıştık. Şimdi 37 günlük kızımız var oturup ta doyasıya kızını sevemedi.
Eşimi ilçe merkezine görev yapmak için indirmiyorlar 😔 bende bazen tek başıma bazı ihtiyaçların üstesinden gelemiyorum bu da aile düzenimiz in bozulmasına neden oluyo ister istemez. Sizce ne olsa eşim ilçe merkezine tayini olur? :(