Seyma06 Isparta da biRden fazla birlik var canım tam olarak nereyi soruyorsun bilmiyorum ama eşim şuan rahat önceden daha zordu ayda 4 nöbeti oluyordu şimdi iki veya 3 bi sıkıntımız yok şükür görevden geldiğimizden beri iyiyiz şehir zaten küçük sakin çok güzel ben çok seviyorum buraya gelin geldim ikimizde Kayseriliyiz ☺️