ben doğum yaptığım gün tuvalete çıktım. ilk gün desteksiz kalkamıyordum. gece bi ara acıdan bayıldım. ertesi gün kendim kalkabiliyordum eğer çok düz yatmadıysam. ilk günden itibaren bebeğimin altını sadece ben değiştirdim. üstünü hep ben giydirdim bir kez hariç. ama her tuvalete gidişim ağlayarak oldu. ağır ağır destekle yavaş gidebiliyordum. çişim geldiğinde dikişlerim çok acıyordu. tuvalet dönüşü rahat kendi kendime yürüyebiliyordum.