Bebeğim makat gelişti, 37. Haftada ani açılma ile sezeryana alındım.
Hastanede gazı çıkardım fakat doğrulamadım hala kasıklarımda gaz vardı. İlk günden itibaren bol bol kayısı kompostosu içtim, dikişler asla açılmıyor korkma tuvalet yaptıkça öyle rahatlıyorsun ki. Ben korkmuştum açılır diye çok sağlammış merak etme bir şey olmaz, doktor da öyle demişti.
Kayısı kompostosunun posasını da içmeyi ihmal etme, tuvalete çıktıkça gaz da atarsın. Ve incir kompostosu süt yapar unutma canım 🌾
Ben 2. Hafta biraz daha doğrulmuştum, dik yürümekte zorlanıyordum. Kasıklarımda hala rahatsız eden gaz vardı. 3. Hafta bayağı iyiydim ve 1. Ay sonunda maşallahlık oluyor insan.
Kanama bir gidip bir geldi parçalar bayağı vardı bende korktum ama temizleniyorsun korkma sonuçta 9 ay adet olmuyoruz.
44-45 gün kanama sürmüştü. Tabi arada 5 gün gidiyor sonra geliyor bu şekildeydi 45 gün boyunca. Şunu çok merak etmiştim, 40. Günün sonunda kedi pozisyonunda durmuştum sırt egzersizi yapmak için, kasıklarım gerilir gibi olmuştu duramamıştım. Şuan 3. Aydayım durabiliyorum. Eskisi gibi olacak herşey sadece kendine ve bedenine zaman tanı. Sen mükemmel bir annesin ve bebeğinin senden başka kimsesi yok ❤️