[silindi] öncelikle asla ıkınma, tuvalete çıkabilmek için süt için kayısı incir hoşafı yap akşam sabah iç poslarınıda ye. ödemini böyle atarsın. parça nie geldi bilmiyorum rahmini tam temizlemedi mi acaba? benm doktorum rahmini gazlı bezle temizledim, dışarı almadm dedi benden öyle parça felan gelmedi. ellerin ayakların şişecek narkozdan bir haftada geçiyor panik yapma. bol bol bol su içmen lazım. çorba iç katı şeyler gazlı şeyler yeme asla. ama hoşafı muhakkak yap sabah akşam. benim tüm ödemimi o attırdı 40 günde 12 kilo ki bağırsak sorunu olan biriyim.