Cennet-Kokulum Mineoksuzz sizde söylemeyin canım çıkmadı diyin vermek zorunda değilsiniz ki o nasıl insanmış öyle ya sorumsuz bize de geldi o adrese girip onaylayın gerçi benim eşimin mobil uygulaması var ordan onayladı atmden gidip çekti hemen
Mineoksuzz Cennet-Kokulum evet internet sitesinden buldum onay sayfasını☺️ Bazı insanlar halden anlamıyor maalesef
Erenela_ Mineoksuzz bilgisayardan giriş yapın girmeniz gereken bilgiler var benim eşimde çekti 10 bin onaylandı yazdı bilgisayarda işlemleri yaparken 7500 yattı
Mineoksuzz Erenela_ neden 7500 yattı 🤷🏻♀️ Tamam birkaç kesinti oluyor görünüyor daha onaylamadık ama sigorta vs. 500 e yakın gösteriyor
Meleksavskn Mineoksuzz ne zaman başvuru yaptınız ben vakıfbanka başvuru yaptım halâ yanıt gelmedi 2 hafta olacak neredeyse🙄
OzEnAr Meleksavskn bizede cevap gelmedi canım hala bekliyoruz 2 sinde yada 3ünde başvurdum hatırlamıyorum bile 🤷🏽♀️
Ygz Mineoksuzz hesabınız yoksa mecbur gidiliyo hesap açılması için sonra paranızı yatırıyolar hesabınıza 🙃
Karsimasaldakikiz Mineoksuzz başvuruyu ne zaman yapmıştınız onay ne zaman geldi? Biz de yeni yaptık da
Doga1111 Mineoksuzz mesaj bu sekılde gelıyor giriyorsun bakıyorsun direkt 3000 onaylandı die gösterıyor ınsanla dalga gecer gibi umarım sizin on bındır
Mineoksuzz Doga1111 baktım 10 bin onaylanmış bizde şaşırdık başka kredilerimiz de var beklemiyorduk açıkçası
FHKK Mineoksuzz Ne desem bilemedim ki eşinize Allah daha çok versin düşünceli eşiniz var sanırım benım babam da öyledir yok diyemez kimseye 😊
Mineoksuzz FHKK amin cümlemize inşallah 🤲🏻 Öyle kıyamıyor olsa ah bende veririm söyletmem bile ihtiyacı var biliyorum ama malum bizimde bebeğimiz var masrafı oluyor bize bile kalmıyor ki olsa bende versem
Mineoksuzz Azraduru şubeden mi aldınız paranızı Eşim çalışıyor o yüzden soruyorum ona göre izin alacak
Cennet-Kokulum Mineoksuzz sizde anladığı dilden konuşun canım mesaj gelmedi diyin bekliyoruz diyin canınızı alacak hali yok ya 😉
Erenela_ Mineoksuzz bilmiyorum ki başka bi kredisi var belki ondan 7500 onaylandı ama ne kadar kesinti oldu hiç sormadım