Biz halk banka başvurduk çok şükür 10 bin TL onaylandı şubeye gitmeden ATM den alabilir miyiz acaba? İlk kez kredi çektik. Birde bi yakınımız var şimdi 10 bin çıktığını öğrenirse en az 2-3 bin ister geri de vermiyor alınca haberi de var kredi den. Paraya da ihtiyacımız var borcumuzu ödeyeceğiz. Şimdi 10 bine başvurup 3 bin onaylananlar olmuş sanırım nasıl mesaj geldi direk 3 bin onaylandı olarak mı? ☺️