Nillllllll bizde de abo uyuşmazlığı var ve ağır sarılık geçirdik. Aynı şeyleri biz de yaşadık meleğimle, biraz sabır canım . Geceleri florasanı hiç kapatmadık ve her saat başı emzirdim, hala da söndürmüyorum,ilk zamanlar güçsüz olduğu için ememiyor uyanmıyordu ben ağzını açıp süt akıtıyordum, çok şükür Allah yardım etti ve çabalarım sonuç verdi. Hala biraz sarılığı var dr zaman gerek diyor çünkü bu yenidoğan sarılığı değil uzamış sarılık. 32 günlük oldu meleğim. Allah yardımcın olsun, içini ferah tut geçecek