Nillllllll sütün yeterlimi? Emmesi güzelmi. Eğer yetmediğini düşünüyorsan mama takviyeside yap doktor eşliğinde
Bem sezeryan oldum sütüm 4.gün geldi o arada mamada vermemi söyledi doktor. Sarılığı çok uzun sürmedi allahtan. Yavru kedi gibi birkac kez miyaklayıp susuyordu.ağlaması düzelir ama dha çok minik emme refleksleride zayıf olabiliyor bazı bebişlerin. Byüdükçe düZelir merak etme.
Ama emzirmeyede devam