Nillllllll canım benim yaşadıklarımın aynısı 4 çocuğum var hepside sarılık geçirdi uyuşmazlıktan😔 gece gündüz uyuyorlar ağlamak bilmiyorlar ,sarılık geçince kulakları çıkıyor hiç merak etme 😂şimdi bebeğim 7 aylık tam bir cadı ,üzülme sakın sık sık emzir ben 15 gün kadar mamada vermiştim çünkü uyurken memeyi almıyorlar ama biberonu ağzına koyunca çekiyorlar yada sütünü sağ biberonla ver korkma alışmıyorlar sürekli ıyku hali olduğundan birde çok fazla giydirme demişti doktor daha çok uyurlarmış sıcakta ,üzerinide çok kalın örtme