Nillllllll benim oğlumdan bahsediyorsun sandım evde bebek olduğu belli değil 6 aylık oldu komşular diyor maşallah lamba yanmasa kimse yaşamıyor burada sanacaz. Bizdede kan uyuşmazlığı var sarılık oldu fototerapi gördü 4. Ayda sarıligi tam olarak geçti canım ve her saniye memede olan bir bebekti ayda 1 buçuk kilo qliyordu ama sarıligi gecmiyordu en sonunda grip oldu o gripten sonra geçti çok şükür Bence sen bu günlerinin tadını çıkar dinlen biraz etrafı farkına varınca uyku sorunları baslayacaktir