Tuba01 canım çok teşekkür ederim ayrıntılı anlattığın için , ben erzurumdayım bulunduğum şehirde bir tane özel hastane var onada çocuklar söz konusu olunca kimse güvenmiyor başka bir şehire gitme imkanım da yok bir tane övdükleri cerrah var oda genel yapıyor 🙁 Rabbim yavrularımızı korusun inşallah kaldırabilir anesteziyi bizimki de çok huysuz saatlerce ağlıyor içi dışına çıkıyor ister istemez ağrısı vardır diye üzülüyor insan çok şükür atlatmıssınız 🤲