Tuba01 çarşamba günü ameliyat olacak canım üniversite hastanesi bi öneri üzerine gittik ama bilemiyorum genel anestezi olacak sanırım 😑 şuan 64 günlüğüz inşallah bşr sıkıntı olmadan atlatırız. Yarın kontrolümüz var içim rahat etmezse özellere bakarım. Son aşamaya geldi sanırım fıtık artık durduramıyorum çocuğu 🥺