Kızlar bebeğim şuan 46 günlük 15 günlükken fıtık olduğunu farkettim. Doktora gittiğimiz gün ameliyatlar yasaklanmıştı. Kısa sürede ameliyat olması gereken bir rahatsızlık fıtık. Lakin bu durumda acil olmadığı sürece ameliyat yapılamayacağını söylediler. Aciliyet durumu da şöyleymiş; fıtık yeri moraracak ve çocuk yeşil sarı safra kusacak. Bu da son evre demek. Şişlik gün geçtikçe artıyor. Ağladıkça, ıkındıkça çıkıyor, çıkdıkça elimizle içine itmemiz söylendi öyle yapıyoruz. Bu durumda iyice çıkmaza girdim kafam çok karışık sürekli bunu düşünüyorum ya bir şey olursa diye 🤷♀️ bebeğinde fıtık olup da aylarca ameliyatı bekleyen oldu mu acaba 🤔