Halilmert betus_6006 valla öyle söyledi doktorumuz canım zaten hiç bir soruma cevap vermiyor insan öyle yapınca daha çok endişe duyuyor ameliyat ne kadar sürüyor diyorum bosver diyor insan evladı için endişe duyuyor bilmek istiyor doğal olarak peki sizin hastane ismi ve doktorun ismi ne canım eğer söyleme imkanın var ise birde sizde arastırmıssınızdır mutlaka iyi bir doktordur eminim
betus_6006 Halilmert Ankara Dr.Sami Ulus Kadın Doğum Çocuk Sağlığı Ve Hastalıkları Eğitim Ve Araştırma Hastanesi. Biz bi öneri üzerine gittik prof bi doktoru önerdiler lakin biz gittiğimizde o doktor yoktu sanırım başka bir şehire tayini çıkmış. Kim olursa farketmez dedik doçentti ameliyatı yapacak doktor. İsmini bulup yazıcam canım
Halilmert betus_6006 kriter dediğin ancak boğulma olursa ameliyat yapıyorlarmış buradaki doktorumuz öyle dedi😬
betus_6006 Halilmert Ah bilsem neye göre hareket ediyorlar 🤷♀️ fıtığı bekletmiyoruz biz dedi hemen gün vermişti yani. Bende sorma gereğinde bulunmadım. Yasaklar kalktı sandım 🤔
Halilmert betus_6006 acaba bizim doktor mu istemiyor ameliyat yapmayı anlamadım canım bak sizin alabiliyorsunuz çünkü sürekli bir şekilde erteleniyor öyle hissettim ben
betus_6006 Halilmert bize de Tokatta devlet hastanesinde yapamayız dediler. Hatta benim gittiğim gün yasaklanmıştı ameliyatlar. Acaba bebekler küçük diye mi heryer yapmak istemiyor anlamadım ki 🤔🤷♀️
Halilmert betus_6006 hiç anlamadım bende canım ya insan bu sefer de aklına bin bir türlü şey geliuor yani demekki şehirden şehire değişiyor bu benim arkadaşım kadın doğum doktoruna gitmiş muayene etmemiş mesela ben muayene yapmıyorum demiş arkadaşım böyle bir şeye hakkı yok diyor sanırım doktorun biraz inisiyatifine kalıyor
betus_6006 Halilmert kafasına göre mi davranıyorlar anlamadım ama vardır bunda da bir hayır canım Allah büyüktür
Yepisyenianne betus_6006 pandemi hastanesi ilan edilmeyen özel hastaneler var. İmkanınız varsa onlara gitseniz belki yardımcı olurlar
betus_6006 Yepisyenianne araştırdık da 10 bine yakın bir ücret çıkardılar parayı da düşünmüyorum ama karar veremedik canım 🤷♀️
Arasannesi betus_6006 benım bebegımde de cıktı henuz amelıyat olmaz kendısı gecebılır takıp edılecek dedıler.sadece agladıgındamı cıkıyo sızınkı yoksa normalde de bellımı
betus_6006 Arasannesi kasık fıtığı geçmez tek çözümü ameliyat dediler ama bize 🤷♀️ ıkınınca, ağlayınca, gülünce, genleşirken her türlü çıkıyor yani. Günden güne büyüdü 😑
betus_6006 Arasannesi ilk farkettiğimde fındık gibiydi kendisi gözden kayboluyordu sadece ağlayınca çıkıyordu. Daha sonra yavaş yavaş büyüdü ve her hareketinde çıkmaya başladı. İçine itiyoruz geri çıkıyor hareket edince 😑 eğer kasık fıtığıysa gitgide büyüyecektir o yüzden ne kadar erken ameliyat olursa o kadarii iyi bebeğiniz açısından. Biz malum durumlardan dolayı böylece kaldık. Tavsiyem başka doktorlara da gitmeniz
Yepisyenianne betus_6006 şöyle söyleyeyim benim kendi doğumunda hata olmuş ve ben 7-8 yaşlarına kadar farkedilmemiş. Farkedildiği zaman hemen ameliyata aldılar. Ameliyat olmuştum. Ama doktor resmen mucize demişti. Bebeğinizi elinizden geldiği kadar ağlatmayın ıkınmasın.
Arasannesi betus_6006 evet bu hafta kalça ve göz kontrolumuz var.onlara gıttıgımde hastanede doktora gosterecegım.bugun aşıda saglık ocagındakı doktora sordum o bekleyıp kontrol saglayın dedı.bakalım hastanede ne dıyecekler