iremarel Benim doktorum apranax içebileceğimi söylemişti, geçen ay ben de çok çektim de duvaralara kafamı vuruyordum artık😩
Deletedmom123 busraelif19 Parol kullanabilirsin. Aynı dönem de ben de 20 lik diş ağrısı çektim . Doktor bebeğin 10-11 aylık olmadan müdahale etmeyelim demişti . Karanfil , karanfil yağı iyi gelir . Tuzlu garlara yapabilirsin . Geçmiş olsun 🙏🏼
Sariiannee busraelif19 Ben 11-12 yaşlarındayken babam birayı pamuğa döküp dişime bastırırdı ağrı falan kalmazdı😂😂😂
Sedaahmet busraelif19 benimde geçen hafta 34+4 haftalikken dişimi çektirdim. Ilk kez apse yaptı dişim. Hem damağım hem diş etlerim iltihap doluydu ve şişti. Birsey yiyemiyordum, ağriyordu. Dişimi cektirince rahatladim valla. Diş zor valla. Hamileyken daha da zor 😬
iremarel Sariiannee benim eşim direk ağzıma şişe boşaltıyordu, seninki yine pamuğa döküyormuş benim ki daha komik 😂😂
Sariiannee iremarel Bak söyledim işte seni bayıltıp kötü emellerine alet etmek istiyordu kızım kaç kurtulll💃🏼💃🏼💃🏼
iremarel Sariiannee beraber alkol almasak bu dediğini düşünür iffetime sahip çıkardım ama yok tutmadı bu😂😂
iremarel Sariiannee hayır adam sadece ben ağlamiyim onun da başı şişmesin istiyor, bi nevi beni başından atıyor😂😂