busraelif19 20lik dış makesef evde alınacak tedbirlerle geçmiyor,belki biraz rahatlıyor ama o kadar.emzirirken dis yaptırabilirsiniz,kullanabileceğiniz antibiyotikler de var.bosuna o ağrıyı çekmeyin derim.bir dişçiye gidip tedavinizi olun.en azından bir film çekilip dişin durumuna bakarlar çeneye yapışık mi,çıkacak yeri var mı…çektim biliyorum o ağrıyı..geçmiş olsun.