busraelif19 Aa noluyor bu yirmilik dişlere?! Ben de aynı sorundan muzdaribim .Eger şişme, çeneyi acamama varsa, diş yari gömülüyse, benimki gibi, apse olabilir. Oyleyse antibiotiksiz gecmez maalesef. Benim de dün oldu felaket haldeydim, antibiyotik yazdirdim onu kullaniyorum hafifliyor içtikçe. Yanında da parasetamol.