Hasansaliha
valla yeğenim 2 yaşına girecek yengem hala diyette. Benim kızımda da var alerji mecbur diyet yapıyoruz. Sadece kakası değişiyor sanmayın huzursuzluğu,zorlanması,ıkınmaları hep ondan ağır geliyor çocuğun bünyesine. Bu arada et ve et ürünleri de yememeniz gerekir oda süt ile aynı etkiyi yapıyor çünkü ağır geliyor bebeklere ( nacizane tavsiye)