Ygtali bize doktor önce süt ürünlerini kestirdi. Ama değişen birşey olmadı. Sonra yumurta girdi yasak listesine ama değişen yine birşey olmadı. O kadar zor durumda kaldım ki yediğim herşeyi kestim. Neredeyse 3 hafta sadece ekmek zeytin yedim. Akşama da patates. Tepkileri azalmaya başladı. Sonra ufak denemeler yaptım ama asla süt yumurta değil. Patlıcan, kabak gibi şeyler yedim. Ama ya mukus arttı ya da kusması. Sonra bir gün balık yedim. İnanamadım kusma şiddetine. 1 emdiyse 5 kustu. Bir kaç defa alerji maması vermek zorunda kaldım balık yedikten sonra sırf rahat etsin diye. Kusarken boğuluyordu neredeyse. Tesadüfen mamanın içeriğine baktı eşim ve balık yağı varmış. Safra kusmaya başlamıştı midesinde birşey kalmadığı için. Mesela yeni birşey denediğim zaman dokunursa ağlama nöbetleri geçirirdim, karnı çok ağrırdı çünkü. Ben de baktım sadece bu 4 ü dokunmuyor devam ettim onları yemeye. Sonra Maya denedim donunmadı poaça yaptım çeşit olsun diye su ile. Mesela kızım altı aylık falandı pişmiş soğan yedim birşey olmadı ama çiğ soğan perişan etti. Diyet açma sürecinde de aynı şeyler biber için oldu. Çiğ şeyler direkt etkiledi. Derken bitti şükürler olsun. Ama hiç kaçak yapmadım. Hatta ekmeği aynı yerden almama rağmen her aldığımda sürekli sordum peynir altı suyu var mı, mayasında süt katkısı var mı diye. Eser miktarda bile kaçak yapmadım. Allah tüm bebeklere şifa tüm annelere de sabır versin çok zor çünkü. Kızım saatlerce sancıdan ağlardı, uyuyamazdı i, kıvranır dururdu.