Bebeğim kanli kaka yaptı 3 hafta önce doktoru aradim tabi hemen hatta 4 doktora danıştım hepsi süt alerjisi olabilir dedi ertesi günü doktorumuza götürdük muayene etti korkulacak durum olmadığını söyledi bir süre benim diyet yapmami söyledi 15 gün takip edelim dedi bu süreçte tekrar olabilir endişelenmeyin dedi ben bu sürede dayanamadım kaçamak yaptım tekrar oldu aynı kanli kaka doktorda anladı tabi hemen kacamak olduğunu 1 hafta daha uzatti süreci yani bu hep böylemi devam edecek çok üzülüyorum :(