Sibelkeceli Pelin87 vegaferon damla sağlık ocağının verdiği. Sizin kullandığınız damlanın resmini atarmisiniz mümkünse.
Pelin87 Sibelkeceli foto yüklemeyi bilmiyorum 🙈 ferrum hausmann 50 mg/ml damla ama ürünün tam adı bu ve bunda 5 damla veriyorsunuz kilo hesabı değil
Deletedmom360 Sibelkeceli kız ben sana su ile alakalı bişey demedim ki 😁 İçime su serptin dedim, yorumlar karıştı 😁😂
Deletedmom360 Elifliyam ne yapsam şimdi bu vegaferonu kullanmasam da direk o dediğinizi mi alsam bilemedim🤷♀️
Defnosfatos Deletedmom360 bizede vermişlerdi ama kakada renk yapması enfeksiyona sebep olabilir hiç kimse önermiyo ben kızıma sidefer aldım kakada renk yapmadı ve severek içiyor
Ecerg Deletedmom360 canım sana tavsiyem direkt at çöpe at çöpe 🤦🏼♀️ benim oğlumu bir hafta mahvetti resmen o ilaç. Kabız oldu karnına kramplar mi girmedi gaz sancıları mi çekmedi çocuk helak oldu huyu bile değişti huzursuzluktan. Tavsiyem kullanma içinde paraben var üstelik. Biz şuan doktorumuzun tavsiyesiyle sidefer kullanıyoruz. Hiçbir yan etki yapmadı. Doktorunuza mutlaka danışın ama şahsi fikrim onu kullanmayın 🌸🙏
Deletedmom360 Şimdi sidefer ve ferrum arasında kaldım kesinlikle bu sağlık ocağının verdiği Damla’yı vermiycem. Bu iki ilaçtan Hangisini alsam 🤷♀️
Ecerg Deletedmom360 canım o da sizin bütçe durumunuza bağlı açıkçası. Sidefer 80liraydi sanirim. Ferrum arkadaşın attığı 16tl diye gördüm galiba. Bütçenize hangisi uygunsa alabilirsiniz.
Esrac Deletedmom360 bizde başta sağlık ocaginkini kullandık oğlum hep kustu ferrum u doktor yazdı karamelli tadı var bebekler seviyor dedi bunu kullanıyoruz kusma hiç olmadı
Brglacar68 5 ay oldu kizim saglikocaginin verdigini kullanıyorum kaka da bsey olmadi kabız da değil çok şık yapiyo bu ara dişinden dolayı kilo alımı da yavaş sık kaka yaptığı için acaba kan damlasını vermesemmi
Sibelkeceli Brglacar68 bende sağlık ocaginin verdiğini kullanıyorum içmek istemiyor ama iciriyom iyi kötü kakasinida normal yapıyor ama kakada renk değişimleri oldu şimdi doktorumuzu aradim sidefer kullanicam artik
Deletedmom360 Sibelkeceli valla Benim kıZım sadece 2 ay emdi sonra bıraktı mama ile ilerlememize rağmen hala 5.700 KG zayıf ama boyu uzun kilosu geri boyu önde gidiyor 😊
Pelin87 Sibelkeceli benim oğlum bugün tam 4,5 aylık 7,700 kg ama 3 aylıkken 7,500 kgdı, 1 ay hiç kilo almamış 😔
Deletedmom360 Ecerg hangisi iyiyse onu alalım benim eşim pinpirikli zaten, bu kan damlasını verdikten sonra huysuz huzursuz olursa bebeğimiz sinirlenir sağlık ocağını Bile arar ne biçim damla vermişsiniz diye.