Hanımlar merhaba, Az önce 4’üncü ay aşımızı olduk. Kızım yarın tam 4 aylık oluyor. Size sorum şu sağlık ocağında ki hemşiremiz vegaferon kan damlası verdi. Araştırmalarıma göre kakasın da renk değişimi gibi şeyler oluyormuş. Henüz kullanmadım yarın başlıycam. Kullanan anneler bilgi verebilir mi, başka yan etkisi var mı? Sağlık ocağının verdiği d vitamini kızımı aşırı huysuz yapmıştı ne zaman o Damla’yı versem yarım saat sonra ağlamaları başlıyordu 2 3 saat boyunca. O Damla’yı bırakıp kendimiz özel damla aldık sonra düzeldi. Bu kan damlasında da aynısını olur mu? Tecrübeli anneler aydınlatabilir mi? 🌸