Alimalimalim mayayı ılık su ve şekerle bi beş dakika bekletmek lazım, fırına da su koyman lazım ki dışı çıtır içi yumuşak olsun. Hamuru yoğurup mayalanması için bekleyip havasını alıp tekrar yoğurmak, tepsiye dizdikten sonra nemli biz bez örtüş bi 10-15 dakika daha mayalamak lazım. Ben böyle yapıyorum yaklaşık 4,5 aydır dışarıdan aldığımız ekmeklerden daha güzel ve lezzetli oluyor