Alimalimalim Evde ekmek yapanlar içinin yumuşak kıvamını tam tutturmak için püf noktaları paylaşabilir mi?
Palet0056 Alimalimalim https://www.google.com/amp/s/www.nefisyemektarifleri.com/evde-yumusacik-ekmek/nyt-amp/ Ben bu tariften yapıyorum içi yumuşacık dışı çıtır oluyor tavsiye ederim
Duce28 Alimalimalim Ben senelerdir kendim yaparım . Yumuşacık olur ve fazla yapar difrize atarım . Yemeden 2 3 saat evvel cıkarırım . Hemen bir tarif bırakayım aynısı çünkü . Bayilacaksiniz eminim cok kolay ayrica 🌼 Umarim faydali olur 🌸
Hazal89 Alimalimalim instagramda nerminyazilitas diye biri var tarifleri harika bir kaç tane ekmek tarifi var bütün tarifleri de güzel takip et derim a
Duce28 Alimalimalim Benim gönderdiğim tarifte mayalanıyor havasını alip yeniden mayalıyorsunuz . Buda ekmeğinizin yumuşak olmasını ve maya kokusu olmamasını saglıyor 🌸
[silindi] Alimalimalim hamuru çok sert yugurmagin elinize yapışacak bı hamur olsun bide 2 3 saat bekleyince baya kabarıp şişiyor mayalaniyor
hiranurhilal Alimalimalim instagramda nermınyazılatısın tarıfını harfıyen yaptım ve aynı fırındakı ekmekler gıbı ıcı puf pus dısı cıtır oldu
birnarsever Duce28 Bende hep bu tarife göre yaparım. Bebeğim doğduğundan beri kendim yapıyorum. Herkes çok beğeniyor. Hatta bugün yine yaptım. Yumuşacık oluyor ve hemen bayatlamıyor.
Deletedmom137 Deletedmom137 Yumuşak olması için fırına su dolu kap koyun.ekşimesi güzel olsun diye de içine sulu yoğurt koyun.🌸
Doruk2019_annesi Alimalimalim önce mayayı köpürt(maya,şeker,su)yani bekle mayalansın mayalanmışsa köpürür sonra ununu koy yoğur ağzını kapat buzdolabına koy ertesi gün gündüz sabah pişir akşam yoğurduysanda kaldır sabah pişir
Alimalimalim Doruk2019_annesi galiba ben suyun sıcaklığını tutturamıyorum ılık diyor ya o kısmı biraz kaynara yakın olmuştu birde maya kokusu kötü geliyor ona bir çözüm bulucaz 😂
Emeliss Alimalimalim ılık su süt maya şekeri karıştırıp 10 dk bekletip öyle un ve tuzu ekliyorum ele yapışan bir kıvamda yoğuruyorum streçle kapatıyorum 2 saat mayalamaya bırakıyorum sonra ekmekleri yapıp 30dk da öyle bekletiyorum sonuç nefiss ekmekler 😋
dunyam2020 Alimalimalim ben bugun ekmek yaptım gırının en altına su dökülüyormus bıdeyogurduktan sonra beklemek gerekıyormus mayalansın dıye .o kadar .un az vardı benım 4 ek ekmek cıktı ama bekletmeden yaptıgım ıcın hıc kabarmadı avuc ıcı kadar oldu ek eklerımız
Fatma_FLZ Alimalimalim https://imgyukle.com/i/Qg600S https://yemek.com/evde-ekmek-yapimi-puf-noktalar/
birnarsever Duce28 Bende babam tek beze halin derin tepside yapıyor öylede güzel oluyor. Ama ben iki beze halinde yapıyorum. Birini poşete hava almayacak şekilde bağlıyorum. Diğeri bitene kadar hiç bişey olamamış oluyor.