Alimalimalim bir paket maya-bir tatlı kaşığı şeker ve 2 bardak ılık suyu karıştırıp 5-10 dakika arası kadar bekliyorum.En son unu kendim yavaş yavaş döküyorum ki istediğim yumuşaklıkta olsun. Ölçüsü olan tarifleri yapamıyorum bende en son çareyi böyle buldum kendi ölçümle😂 He eğer un biraz kaçtıysa istediğim kıvamda olmadıysa hafif ıslatıyorum hamuru öyle yoğuruyorum tekrardan